Monday, April 30, 2012

Pertukaran Penyelia dan Guru Besar kuatkuasa 1 Mei

Selamat Hari Pekerja , Selamat Bersara dan Selamat Bertugas di tempat baru kepada beberapa orang Guru Besar mulai 2 Mei 2012. Pergerakan awal Mei ini hanya pergerakan setara bagi memenuhi ruangan kekosongan akibat persaraan namun hakikat kekosongan sebenar masih belum dapat diisi justru masih ketiadaan calon. Insyaalah urusan pemangkuan ke DGA34 sedang diuruskan dan kita berharap Lembaga Naik Pangkat KPM dapat menyegerakan proses ini nanti supaya lebih kurang 39 perjawatan hakiki DGA34 yang kosong untuk seluruh negeri dapat kita isi tahun ini juga.

Pada pertukaran kali ini tiada seorangpun GPK terlibat kerana tiada kekosongan dan tiada cadangan pertukaran daripada PPD. Calon-calon GPK kita tiada masalah kerana kita mempunyai calon mencukupi bagi mengisinya.

Selamat Bertugas kepada rakan penyelia dan Guru Besar. Semoga kehadiran anda akan lebih membawa kebaikan dan melonjakkan kecemerlangan sekolah berkenaan. Ingatlah jika anda mahu sekolah maju anda mesti "memerintah" sekolah dengan kuasa dan kebijaksanaan yang ada jika tidak sekolah akan mudur dan huru-hara jika ramai yang ingin jadi pemerintah di sekolah anda.
 
Senarai lengkap KLIK


No comments:

Post a Comment