Tuesday, June 19, 2012

Tahniah GPK SKK Fasa 1 - Fasa 3

 Tahniah ! Barisan GPK SK Sultan Sulaiman 1 
yang menerima kenaikan pangkat ke DGA34.

KUALA TERENGGANU - Hari telah terbukti janji kerajaan dan KPM untuk melaksanakan kenaikan pangkat khas pengurusan di SKK di mana Guru Besar diberi gred hakiki DGA38 dan semua GPK diberi gred hakiki DGA34. Urusan ini sedang dilaksanakan secara berperingkat dan terkini untuk SKK Fasa 1 hingga Fasa 3.

Pagi ini En. Zakaria Hussin, Pengarah Pelajaran Negeri Terengganu telah menyampaikan surat kenaikan pangkat kepada Guru-Guru Penolong Kanan SKK, SK Tengku Ampuan Intan, Kuala Berang (SKK Fasa 2) dan SK Sultan Sulaiman 1, Kuala Terengganu (SKK Fasa 3). SK Sultan Sulaiman 1 kini telah diiktiraf sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi. Semua SKK Rendah dan Menengah, PPD dan beberapa orang Ketua Sektor menerima surat kenaikan pada pagi ini. Tahniah kita ucapkan.

Kita berharap kenaikan pangkat melalui laluan istimewa ini memberi dorongan kepada semua calon SKK Rendah dan Menengah yang sedang diverifikasi oleh Jemaah Nazir & Jaminan Kualiti sekarang untuk melaksanakan yang terbaik. Marilah sama-sama kita berdoa semoga rakan-rakan kita mampu menyediakan diri mereka dengan terbaik dan seterusnya menambah bilangan SKK Terengganu Anjung Ilmu.


No comments:

Post a Comment