Tuesday, June 19, 2012

Pertukaran dan Penempatan Guru Besar & GPK kuatkuasa 16 Jun 2012

KUALA TERENGGANU - Terima kasih kami ucapkan kepada pengunjung blog ini yang amat peka dan perihatin mengenai pertukaran pengurusan sekolah ini. Setelah kita menyiarkan Guru Besar dan GPK bertukar pada 1 dan 16 haribulan ramai yang tertunggu tarikh ini sama ada mereka yang sedang menyandang jawatan atau yang bakal dilantik. Apapun penyiaran senarai ini hanyalah sekadar makluman atau backup kepada surat rasmi kepada penyandang terlibat. Justru itu ianya disiar agak lewat sedikit dari tarikh kuatkuasa dengan keyakinan bahawa surat rasmi telah sampai ke tangan penerima dan tiada apa-apa perubahan atau pindaan lagi.

Walau bagaimanapun tahniah kami ucapkan kepada penyandang yang baru dilantik sebagai Guru Besar ataupun GPK. Untuk makluman hingga kini kita masih belum menerima senarai pemangkuan DGA32 ke DGA34 untuk pengisian Guru Besar bagi mengisi jawatan-jawatan Guru Besar yang dikosongkan. Kita berharap senarai berkenaan akan diturunkan dari Lembaga Naik Pangkat KPM dalam masa yang terdekat agar kita dapat mengisi semua perjawatan Guru Besar.

Kepada semua yang baru dinaikkan pangkat atau bertukar ke sekolah baru diucapkan " Selamat Bertugas" . Semoga kehandiran anda memberi impak kepada kecemerlangan sekolah. Surat-surat pertukaran dan tawaran boleh diperolehi di PPD masing-masing.

Klik Guru Besar dan GPK untuk melihat senarai lengkap.

No comments:

Post a Comment