Tuesday, June 19, 2012

Mesyuarat Penyelarasan JK Pengelola Kejohanan Kebitaraan Memanah SKK Kebangsaan

KUALA TERENGGANU - Semua sudah bersiap sedia. Begitulah dari laporan yang diterima dalam Mesyuarat Penyelarasan JK Pengelola Kejohanan Kebitaraan Memanah SKK Kebangsaan petang tadi. Mesyuarat berkenaan yang dipengerusikan oleh En. Zakariah bin Ali, Ketua Sektor, Sektor Pengurusan Sekolah diadakan di SMKA Sheikh Abdul Malik, Kuala Terengganu yang juga merupakan tuan rumah kejohanan yang akan berlangsung 24 - 28 Jun 2012 depan.

Turut hadir dalam mesyuarat ini ialah Timbalan Ketua Sektor Pendidikan Islam, Penolong Pengarah Sektor Pengurusan Pembangunan Kemanusian, Pegawai dari Sektor Pengurusan Sekolah, Wakil MSSM Terengganu, Pengetua dan GPK SMKA Sheikh Abdul Malik dan ahli jawatankuasa terlibat. Cikgu Mohd Nor Ismail, GPKK Sheikh Abdul Malik yang juga selaku Pengurus Kejohanan menyampaikan taklimat dari pelbagai aspek dengan lengkap dan sempurna.

Ketua Sektor Pengurusan Sekolah yang berpuashati dengan persiapan mengajak semua jawatankuasa supaya berazam untuk melaksanakan penganjuran ini  dengan terbaik dan mencapai standard tinggi pengurusan dan penganjuran. Perasmian penutup dijangka disempurnakan oleh Timbalan Ketua Pengarah Pendidikan (Operasi) pada petang 27 Jun 2012.

Kita berharap, berusaha dan berdoa kalau minggu lepas pada Kejohanan Kebitaraan Olahraga SKK Kebangsaan di Kota Kinabalu, SMK Sultan Sulaiman merangkul naib juara maka pada Kejohanan Kebitaraan Memanah SKK Kebangsaan yang julung kali ini, SMKA Sheikh Abdul Malik bukan sahaja merangkul juara tetapi juga menjadi benchmark penganjuran terbaik kejohanan kebitaraan. Kita yakin Terengganu boleh !



No comments:

Post a Comment