Wednesday, December 5, 2012

Sambutan Hari Lahir Ke 3 Blog USR...

Petang tadi telah diadakan sambutan ringkas ulang tahun ketiga Blog USR setelah tertangguh beberapa kali kerana masing-masing sibuk menghadiri mesyuarat dan kursus.  Ketua Unit Sekolah En. Jelani Sulong yang juga pensihat redaksi blog telah memotong kek dengan diiringi tepukan, doa dan harapan moga Blog USR terus mantap untuk mencapai sasaran setengah juta pengunjung menjelang tahun depan. Terkini statistik pengunjung ialah 480,978.

Blog USR ini tidak akan bertahan dan sampai ke saat ini tanpa dedikasi penaung,penasihat, pasukan blogger dan teristimewanya para folower dan pengunjung yang sentiasa memberi supportif yang sangat baik dan memberangsang semangat serta dayajuang kami di sini untuk menyumbang pada dunia yang amat kita cintai : dunia pendidikan. Terima kasih, we love u all my dear friends.


2 comments:

  1. Tahniah! Tahniah! Tahniah.. Saya bangga dapat bersama menyumbang kepada blog ini. Tahniah juga pengurus dan jawatankuasa blog ini.

    ReplyDelete
  2. Once again, I would like to wish Unit Sek Rendah a very Happy 3rd Anniversary! Always looking forward to your updates every morning~~~~ Keep up the good work! ^_^

    ReplyDelete