Sunday, September 2, 2012

Pertukaran Guru Secara Online (e-Gtukar) sesi 1 Jan 2013

  1. Semua guru yang "berkelayakan" boleh memohon melalui : http://apps.moe.gov.my/epgo/
  2. Tempoh permohonan dibuka : 1 hingga 30 September 2012
  3. Tempoh Pengesahan oleh Pengetua dan Guru Besar (Pegawai Pengesah) : 1 hingga 30 September 2012
Adalah nasihatkan para guru yang ingin memohon dapat membuat permohonan awal dan Pengetua dan juga Guru Besar dapat membuat pengesahan awal / segera bagi mengelakkan kesesakan talian / server di saat-saat akhir.


Mana-mana guru yang berminat sama ada dari luar Terengganu atau antara daerah ataupun dalam daerah yang berminat untuk ke SK Pulau Redang, Kuala Terengganu atau SK Pulau Perhentian,Besut, Terengganu sila emailkan satu salinan borang permohonan tuan/puan ke  unitrendahspsjpnt@gmail.com


Info : SK Pulau Redang, Kuala Terengganu dan SK Pulau Perhentian, Besut adalah sekolah pedalaman yang menerima elaun khas pedalaman RM500 sebulan. Kedua-dua sekolah ini mempunyai kuaters guru. SK Pulau Redang dapat dihubungi dengan jalan udara (Berjaya Air) dan jalan  laut melalui feri seperti ke Langkawi  dari jeti Shahbandar, Kuala Terengganu dengan masa perjalanan 1 jam 30 minit dan tambang RM25.00 sehala (harga special buat warga Pulau Redang - kata GB SKPR) atau melalui jeti Merang, Setiu dengan masa perjalanan lebih kurang 1 Jam. Manakala SK Pulau Perhentian, Besut boleh dihubungi dengan jalan laut melalui jeti Besut dengan bot laju. Masa perjalanan sekitar 20 - 30 minit dengan tambang RM30.00 sehala.



5 comments:

  1. Saya berminat. Opsyen apa yg diberi keutamaan?

    ReplyDelete
  2. Bagaimana dengan pembangunan sukan di sekolah itu? Saya seorang guru penasihat olahraga dari Johor. Opsyen Matematik.

    ReplyDelete
  3. opsyen agama ada kosong tak ?

    ReplyDelete
  4. Saya mengajar di Johor Bharu.opsyen Bahasa Inggeris. Ingin balik ke Ipoh,Perak...Sesiapa berminat??Boleh email ke hema_1906@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. blh lg ke klu bminat nk email brg tu. tp dh isi egtukar on9 hr tu... x dpt2 lg nk tau kptsnnye....

    ReplyDelete