Wednesday, September 5, 2012

Hari Bertemu Pelanggan JPN Terengganu

KUALA TERENGGANU - Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu telah mengadakan Hari Bertemu Pelanggan dan Sambutan Hari Raya Aidil Fitri hari ini. Setiap sektor telah disediakan kios atau gerai untuk urusan pelanggan yang datang dan dalam masa yang menjamu selera sempena sambutan Aidil Fitri.

En. Zakaria Hussin, Pengarah Pelajaran Terengganu dalam ucapan pelancaran Hari Bersama Pelanggan dan Sambutan Hari Raya mengucapkan penghargaan kepada semua sektor yang telah membuat persediaan rapi. Beliau berharap semua pegawai dan staf dapat melibatkan diri dan bersama-sama melayan pelanggan yang hadir. Majlis diserikan dengan bacaan al-Quran oleh qari jemputan dan berbagai persembahan pelajar dan guru.

Tinjauan USR Blogger dilokasi sambutannya sangat meriah dan ramai jemputan yang hadir sama ada dari bekas pengarah, pengetua, guru besar, para guru, pelajar, rakan-rakan dari pelbagai insitusi serta masyarakat. Selain mengetahui peranan setiap sektor, menyelesaikan masalah para pelanggan dapat beramah-mesra secara terus dengan pegawai kanan,pegawai dan kakitangan Jabatan Pelajaran Negeri.

Terima kasih kepada pelanggan yang hadir...tanpa kalian tiadalah kami. Selamat Hari Raya Maaf Zahir  Batin.



No comments:

Post a Comment