Tuesday, September 18, 2012

Pertukaran dan Penempatan Pegawai, Guru Besar dan GPK Kuatkuasa 16 September 2012

Alhamdulillah UPSR telah selesai. Beberapa pertukaran dan penempatan yang tertangguh bagi memberi ruang melicinkan urusan pengurusan sekolah dan UPSR telah dilaksanakan pada 16 September 2012. Selepas tarikh ini ada enam siri lagi pertukaran dan penempatan pengurusan sekolah yang berkuatkuasa 1 haribulan dan 16 haribulan. Pertukaran dan penempatan kali melibatkan semua daerah dengan strategi memperkukuhkan pengurusan sekolah berasaskan keupayaan dan kebolehan yang ada pada GPK selain atas kombinasi kejantinaan agar lebih seimbang dan hal-hal kebajikan mereka sendiri.

Kita berharap pertukaran dan penempatan ini memberi makna dan impak kepada keseluruhan prestasi sekolah ke arah yang lebih cemerlang dan terbilang. Sejak akhir-akhir ini kita dapati kadar aduan sama ada dari pelanggan dalaman dan luaran terhadap pasukan pengurusan sekolah sama ada Guru Besar atau GPK agak meningkat. Justru itu kita berharap agar kombinasi kepimpinan baru ini akan lebih meyakinkan pelanggan dan semua berjalan mengikut piawaian sedia ada.

Buktikan bahawa kita sememangnya bagus , boleh mengurus dan memimpin organisasi dengan baik. Gabungkan peraturan dan kemanusiaan , ilmu dan kemahiran dalam amalan pengurusan.Surat pertukaran dan penempatan boleh diperolehi di PPD masing-masing Selamat Bertugas.

  • Senarai Pegawai dan Guru Besar. KLIK
  • Senarai GPK. KLIK

No comments:

Post a Comment