Wednesday, March 30, 2011

Alhamdulillah kini tiba hit yang ke 100,000 !!


Hari ini sekali lagi sejarah tercipta. Blog kami http://unitrendahspsjpnt.blogspot.com telah mencapai hit yang ke 100,000. Alhamdulillah dan setinggi penghargaan terima kepada pengujung dan follower setia kami. Tanpa sokongan anda blog ini akan sunyi,layu dan sepi. Kalianlah, tidak kira peringkat mana telah menyemarakkan
blog ini. Terima kasih !

Apabila blog ini dibuka pada 25 November 2009 kami sebenarnya kurang yakin dan pasti adakah blog ini akan ada pengunjung justru blog ini bukan blog politik yang sensasi atau blog 18SX yang seksi. Blog ini adalah blog pendidikan yang informatif yang hanya memberi maklumat dan laporan kegiatan unit kami. Cuma sesekali ada isu-isu berkaitan pendidikan dan perkongsian pengalaman. Namun berkat niat ikhlas serta komitmen kami yang tinggi untuk menjadikan blog ini sebagai wacana dan wahana khususnya unit kami dengan sahabat guru seluruh negeri dan negara maka blog ini sudah menjadi teratak untuk disingahi oleh para tamu dari sekolah di ceruk hulu dan pengawai pendidikan di kementeriaan. Terima kasih atas sokongan kalian menyemarakan warna-warni pendidikan di alam siber.

Sesungguhnya saya selaku admin sangat terhutang budi kepada barisan kepimpinan tertinggi  Jabatan Pelajaran Negeri,Ketua Unit Kami dan rakan-rakan serta tidak lupa kepada Penasihat Teknikal Blog ini,Saudara Cikgu Suhaimi,GPK1,SK Paya Bunga,Kuala Terengganu yang banyak mencurah ilmu, masa dan tenaga bagi mengangkat blog ini. Saya menjangkakan hit blog ini akan mencecah 100,000 pada Jun depan tetapi 30 Mac 2011 impian itu menjadi kenyataan.

Terima kasih cikgu! Terima kasih tuan ! Terima kasih follower ! Terima kasih semua.!!!




2 comments: