Sunday, May 30, 2010

Pertandingan Karaoke dan Penyampaian Hadiah Karnival Hari Guru 2010

Sebentar tadi telah berlangsung Pertandingan Karaoke dan Penyampaian Hadiah Karnival Hari Guru 2010 di Motel Desa,Kuala Terengganu.Pengarah Pelajaran Negeri dan Timbalan Pengarah Pelajaran Negeri turut hadir bersama 200 jemputan  bagi memeriahkan majlis berkenaan.

Pertandingan Karaoke yang disertai oleh 28 peserta yang mewakili JPN Negeri,PPD dan Pusat Kokurikulum Negeri.MSKPP Negeri Terengganu telah menjadi penganjur bersama KGMB dan JPN Terengganu bagi menjayakan Karnival Hari Guru 2010.

Sambutan penyertaan acara Futsal,Pidato dan Karaoke amat menggalakkan. Karnival Hari Guru Terengganu 2010 adalah sebahagian dari acara Sambutan Perayaan Hari Guru Peringkat Negeri Terengganu 2010.

Pengarah Pelajaran Negeri,Yang Berbahagia Tuan Haji Ariffin bin Haji Embong telah menyampaikan hadiah-hadiah kepada pemenang acara Karnival Hari Guru 2010 dan Johan Takraw MSKPP Kebangsaan kepada pasukan takraw MSKPP Terengganu. Johan acara Futsal telah dimenangi okeh Pasukan Futsal,IPGM Kampus Dato' Razali.Manakala Johan Pidato telah dimenangi oleh En.Alias Ismail dari pasukan PPD Hulu Terengganu dan Johan Karaoke dimenangi oleh En.Rosli Chik juga dari pasukan PPD Hulu Terengganu...

No comments:

Post a Comment