Tuesday, December 7, 2010

SMS Ma'al Hijrah


Berikut adalah beberapa SMS ucapan Salam Ma'al Hijrah yang dihantar kepada saya untuk renungan kita bersama..

"Terima kasih atas keikhlasan seorang sahabat ...semoga tahun Baru akan membawa kita lebih mendekati rahmat dan kasih sayang Allah. Yang pasti hijrah masa dan usia sentiasa berlaku tetapi yang kurang pasti ialah hijrah HATI yang sentiasa lalai dek kesibukan rutin hidup harian... semoga kita tidak termasuk dlm kalangan org2 yang rugi".
.En. Salim Ghani,Timbalan Ketua Sektor Pengurusan Sekolah.

"Ya Allah,sempena maal hijrah ini,muliakanlah & sayangilah hambaMu yang membaca sms ini.Bahagiakanlah mereka sekeluarga ,sihatkan tubuh badannya,berkati  usaha & rezekinya serta kuatkan imannya.Berikan kenikmatan ibadah dan jauhkan dari fitnah....Amin.Salam Maal Hijrah 1432 dan Selamat Tahun Barun 2011".
Tuan Haji Abdul Rahman bin Mohamed,Pengelola Cemerlang,PPD Kuala Terengganu
& Tuan Haji Wan Razak Wan Idris,Penyelia PPD Dungun

"Selamat tahun baru.Semoga tidak putus redha,berkat dan rahmatNYA".
Cg.Alias,Guru Besar Cemerlang,SK Sura Dungun.

"Salam.Slmt menyambut tahun baru 1432 hijrah.Semoga b'tmbah keimanan dn k'sjahteraan".
Cg.Siti Zulaila bt. Kasmiran,SK Telaga Papan,Setiu

Sesungguh dengan kedatangan Ma'al Hijrah kita mengharapkan sesuatu yang lebih baik pada tahun baru berbanding tahun sebelumnya. Marilah kita berusaha ke jalan kecemerlangan itu.

1 comment:

  1. semoga maal hijrah kali ini permulaan bagi usaha yang cemerlang bagi mengekalkan tahun ke sebelas UPSR Malaysia Nomor Satu. Bapak Jelani dan Bapak Lajim, ku doakan sejahtera dan sihat banget. Dari kami : Kepala - kepala Bapak dari Kabupaten Tanjung Pinang.

    ReplyDelete