Friday, December 3, 2010

Camera Digital Baru,Terima kasih Tuan KU

Alhamdulillah setelah sekian waktu menunggu semalan kita orang telah menerima satu camera digital baru model Nikon Coolpix S3000 untuk kegunaan blog dan unit kami. Saya selaku admin blog Unit Sekolah Rendah merakamkan setinggi penghargaan terima kasih kepada En.Jelani Sulong,Ketua Unit Sekolah Rendah di atas kecaknaan dan keperihatinan beliau. Semoga selepas ini gambar-gambar yang diambil untuk dimuatkan dalam blog ini akan lebih berkualiti.
Kamera baru yang diambil menggunakan telepon bimbit saya
Sony Ericson Cyber Shope 3.1 megapixel

Di bawah ini ialah telefon bimbit saya yang digunakan untuk mengambil gambar dan dimuatkan hampir 98% gambar di dalam blog Unit Sekolah Rendah. Biarpun dah ada yang baru yang lama tetap bermakna kerana jasa dan sumbangannya. Sesuatu yang boleh kita pelajari untuk menjadikan sesuatu itu berlaku semangat,kemahuan dan daya usaha yang tinggi. Hendak seribu daya,mahu seribu cara..... 

telepon bimbit saya Sony Ericson Cyber Shope 3.1 megapixel
yang diambil menggunakan camera digital baru

2 comments:

  1. Tahniah kepada admin kerana menerima peralatan baru. Sesungguhnya usaha yang dilakukan atas kekurangan itu lebih bermakna dan menunjukkan semangat dan sikap sebenar seseorang. Syabas.

    ReplyDelete
  2. alo bos, aku baru baca. wa... manyak siyok ha... ada kamera baru. masukkan gambar dalam facebook, bos. banyok banyok, weh. tahniah.

    ReplyDelete