Saturday, November 10, 2012

Temuduga iGPK32 untuk pengisian 2013

Jabatan Pelajaran Negeri melalui urusetia Pengisian Guru Penolong Kanan Gred DGA32 (KUP) ke Gred DGA32 Hakiki (iGPK32) akan mengadakan temuduga sebagaimana jadual seperti di atas. Calon-calon yang layak dan disenaraikan akan dihubungi oleh PPD masing-masing. Penilaian aspek temuduga calon memberi fokus kepada empat eleman utama; penampilan dan personaliti, kemahiran/nilai komunikasi, kemahiran dan pengetahuan dan berkaitan semasa dan pengalaman lepas. Calon dinasihatkan membuat persediaan cukup. Anda boleh mendapatkan tips temuduga di sini.

Bagi mana-mana calon yang tidak dapat hadir temuduga mengikut pusat yang ditetapkan atas sebab-sebab yang kritikal dan munasabah boleh datang ke pusat-pusat temuduga lain dengan memaklumkan kepada PPD masing-masing dan kepada Pegawai Meja iGPK32,  En. Mat Lazim @ Mahasan bin Noor, USR JPN Terenganu di talian 09-6213109/0199505195.

Urusetia akan memaklumkan dari masa ke semasa perkembangan urusan iGPK32 dan jika ada pindaan urusetia akan maklumkan melalui blog ini.

11 comments:

  1. Hahaha... nasib kita baik tahun nie, awok pkg dop masuk line.... Klu tidak bikin kacau jer... :P Asyik ptg trip org jer... dok kat tempat dia senyap2 cukup le..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah staff PKG tu dari Kementerian kesihatan? sehinggakan begitu benci kpd staff PKG... Mohon admin menapis kandungan komen, dan tidak membenarkan Anonymous komen... Setiap org boleh berselindung di sebalik username Anonymous...

      Delete
  2. Salam.boleh dok pihak usr pamerkam nama yg terpilih temuduga di blog.tq

    ReplyDelete
  3. Wan, maaf kita tidak boleh siarkan takut nanti ada apa-apa pindaan akan menyusahkan...

    ReplyDelete
  4. Betul tu sy sokong USR BLOGGER TEAM... x pyh siar

    ReplyDelete
  5. Salam tuan.macam mana yg dga29 yg br dpt time based 32 baru nie dpt mengisi 20% utk hakiki dok.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Staff pkg tu brape org je. Bukan ramai pn yg nk masuk ke sekolah smula. Diaorg pn cikgu gak dan ad hak masing2. Dh pegi interview sama2 ,pastu dia je lepas plak. Kire rezeki dia la tu. Bukan potong trip pn.

    ReplyDelete
  8. Tak payah dengki2la..rezeki Allah dah tetapkan..usahalah lebih sikit..jadikan persaingan sihat..xkira JPN ke..PPD ke..PKG ke..SEK ke..semua staff KPM...

    ReplyDelete
  9. aku benci org pkg,btpn sbb aku nak masuk pkg tak boleh... ambik 29 n 32 je di pkg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utk jd gpk SR pun hanya ambil 32 je jd GPK pun dibenci juga la?

      Delete