Monday, November 26, 2012

Hari Ulang Tahun Blog USR yang ke 3

Hari ini dalam kesibukan tanpa sedar blog ini telah mencapai usia genap 3 tahun. Alhamdulillah biarpun menempuh pelbagai cabaran  ianya masih bertahan dan konsisten hingga kini.Hit terkini sewaktu posting ini ditulis ialah 472,560 kian menghampiri setengah juta..

Selain melaporkan kegiatan, artikal berkaitan pendidikan dan nilai sejagat kita juga membuka ruang kepada pendidik khususnya menyumbangkan hasil penulisan di Renungan Jumaat dan juga  Sembang Sabtu untuk dikongsi bersama dengan warga pendidikan dan masyarakat. Bahan dan hasil penulisan atau pandangan boleh diemail kepada kami untuk dinilai dan ditapis oleh USR Blogger Team sebelum disiarkan.

Kami berharap tahun 2013 blog ini akan lebih aktif, kreatif dan inovatif . Terima kasih kepada Sahabat USR dan Rakan Facebook USR serta semua pengunjung yang telah menghidupkan blog ini. Tanpa anda blog ini tiada ertinya. Selamat Maju Jaya !!!!


3 comments:

  1. Assalammualaikum wbt.
    Happy Birthday USR :). Semoga lebih mantop dan bertenaga!

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary, Blog USR! I hope there'll be many more three years (3 X 3 X 3 X 3 X 3 X 3 X 3 X 3.....) to go... Well done, sir!

    ReplyDelete
  3. Tahniah, saya walaupun jauh, tapi sentiasa buka blog ini untuk mengetahui perkembangan rakan-rakan. Semoga terus sukses.

    ReplyDelete