HBP KPM

HBP KPM

Sunday, January 16, 2011

Permatapintar - Ujian Saringan UKM1

Pencarian Bakat Pelajar Pintar Cerdas Saringan Peringkat Pertama Dalam Talian UKM1 ,Tahun 2011.
Terbuka kepada semua Pelajar berusia 8 - 15 tahun dan mereka yang berminat menyertai;
  • Perkhemahan Cuti Sekolah PERMATApintar Negara 2011 (pelajar 9-15 tahun: di UKM)
  • Perkhemahan PERMATA Insan 2011 (Pelajar Islam 8 tahun : di USIM)
  • Program Pendidikan Menengah Tinggi PERMATApintar Sesi 2012 (15 tahun sahaja)
Ujian UKM1 boleh diambil di sekolah,rumah,kafe siber dan pusat komuniti berinternet.

Pendaftaran Ujian   : Mulai 2 Januari 2011
URL Untuk Daftar  : http://www.permatapintar.edu.my
a) Pelajar baru : masukkan Mykad / Mykid,maklumat pelajar,sekolah & ibu / bapa / penjaga
b) Pelajar lama : kemaskini Mykad / Mykid,maklumat pelajar,sekolah & ibu / bapa / penjaga

Tarikh dan Tempoh Ujian : 1 Februari  - 30 April 2011
URL Untuk Ambil Ujian  : http://www.permatapintar.edu.my

31 ulasan:

Anonymous said...

jujttgh

Anonymous said...

hrap2 lah lpas ujian pertama

Anonymous said...

harap harap pass

Anonymous said...

Magendran.

Anonymous said...

we korang camna nk bukak permata pitar

Anonymous said...

aku tk pandai nk bukak permata pintar la tolong ajarkan leh tk

Anonymous said...

macam mana nk buka permata pintar

Anonymous said...

macam mana nk bukak permata pintar cikgu kata taip yg ni tapi lain pulak keluarnhya hish ger
amnyerrr

Anonymous said...

macam mana nak buka ni permata pintar

Anonymous said...

macam mana nak buat

Anonymous said...

ya Allah tolonglah aku berjaya

Anonymous said...

mintaklah aku berjaya dan kamu semua

Anonymous said...

macam mana nak buka ni permata pintar

Anonymous said...

i pass dy....yahooooooo!!!

Anonymous said...

betul ke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(^^^)

Anonymous said...

Hei macam ne nk bukk ni aku tk retilh beb.haritha

Low Shi Yi said...

Macam mana nak daftar permata pintar?

Anonymous said...

selangor

Mohamad Amin bin said...

bagaimanakah hendak memasuki permata pintar 2014 di rumah saya hendak masuk

rosmaqaseh Ramli said...

Macam mana nk daftar masuk nii...

rosmaqaseh Ramli said...

Macam mana nk daftar masuk nii...

Anonymous said...

aq pun x tahu nk buka. blh tolnog x

Miss Vee said...

macam mana nak buka permata pintar

aisyah amalin said...

mintak-mintak dapat jawab..aamin.....

nur izzati bt helmi. 5 al-khawarizmi said...

cikgu cakap taip yang ni,tapi yang keluarnya benda lain. dah nak kena bukak dua tiga kali kan susah tu. siapa yang tau tolong taip dekat tempat comen kat bawah sekali ni nanti tau. please....

Anonymous said...

taktaula....... saya orang baru ni

Anonymous said...

hello guyz

Fahim said...

camne nie

Anonymous said...

senang je nak bukak permata pintar bukak la page lain..............................

Anonymous said...

adik cantik

Anonymous said...

kucing miau lembu muuuuuuu itik kuek burung akkk saya cantik

Post a Comment