Tuesday, January 11, 2011

Pemantauan di Sekolah Kluster Kecemerlangan - SK Tengku Ampuan Intan

Hari ini saya,Ketua Unit dan Penolong Pengarah ABM dan Data sempat membuat pemantau di salah sebuah lagi Sekolah Kluster Kecemerlang ,SK Tengku Ampuan Intan,Kuala Berang di daerah Hulu Terengganu. Sekolah ini mendapat Anugerah Sekolah Kluster lebih awal dari Sekolah Kluster Kecemerlangan,SK Sultan Sulaiman 1.

SK Tengku Ampuan Intan terkenal dengan kumpulan kombo D'Intan  dan menjadikan aktiviti muzik ini sebagai salah satu bidang kebitaraannya. Walau pun dua blok bangunan baru dan satu bangunan prasekolah sedang dalam proses pembinaan tetapi suasana pembelajaran tidak terganggu dan berjalan lancar sesuai dengan reputasinya sebagai Sekolah Kluster Kecemerlangan.

Kita merakamkan ucapan tahniah kerana sekolah ini juga mendapat pencalonan "New Deals" dan kita berharap dan berdoa dengan barisan kepimpinan yang beriltizam dedikasi serta komitmen para guru dan juga sokongan ibubapa Sekolah Kluster Kecemerlangan SK Tengku Ampuan Intan terus maju dan mencapai taraf Sekolah Berprestasi Tinggi suatu hari nanti

No comments:

Post a Comment