Sunday, October 31, 2010

Mesyuarat Dan Pengemaskinian Permohonan Pengisian Jawatan Gred DGA32(KUP) Time Base ke DGA32 Hakiki Serta DG44(KUP) Time Base ke DG44 Hakiki

Pada 30,31 dan 1 November 2010 Unit Pengurusan Sekolah Rendah telah mengadakan mesyuarat berkaitan di Seri Malaysia,Kuantan,Pahang.Mesyuarat ini adalah bertujuan untuk memproses permohonan dan membuat penilaian calon DGA32(KUP) Time Base dan DG44 (KUP) Time Base yang berkelayakan dan bersesuaian untuk proses temuduga bagi melayakkan mereka ditawarkan jawatan hakiki sama ada GPK,Ketua Bidang atau jawatan di PPD dan JPN bagi tahun 2011.

Mesyuarat ini dihadiri oleh Timbalan Ketua Sektor Sekolah,Ketua Unit Naik Pangkat,Ketua Unit Rendah,Timbalan-Timbalan PPD,Pegawai Unit Rendah dan Menengah serta Penyelia Kanan Pengurusan Sekolah di PPD.

Penilaian terhadap setiap calon berasaskan prestasi,pengalaman dan kemahiran dan juga temuduga. Majoriti jumlah permohonan DGA32 dan DGA44 sangat menggalakkan. Namun jumlah jawatan yang boleh diisi agak terhad. Oleh yang demikian panel terpaksa membuat pemilihan yang sangat teliti agar hanya mereka yang
terbaik sahaja ditawar dan dipilih bagi mengisi jawatan.Mereka yang terpilih akan ditawarkan jawatan berdasarkan kekosongan jawatan dalam daerah mereka sahaja kecuali kes-kes tertentu.

Proses temuduga bagi Gred DGA(KUP) Time Base dijangka dilaksanakan 21 hingga 25 November 2010 dan bagi DG44(KUP) awal Januari 2011.


No comments:

Post a Comment