Wednesday, December 31, 2014

Majlis Penyerahan Tugas dan Meraikan Pertukaran Timbalan Pengarah Pendidikan Negeri

KUALA TERENGGANU - Hari ini Jabatan Pendidikan Negeri Terengganu telah mengadakan majlis khas di Hotel Primula, Kuala Terengganu bagi upucara penyerahan tugas dan meraikan pertukaran En. Hashim bin Mohd Zin, Timbalan Pengarah Pendidikan Negeri Terengganu.

Majlis berkenaan dihadari oleh Ketua-Ketua Sektor, Timbalan Ketua Sektor, Ketua-Ketua Unit, Pegawai Pendidikan Daerah, BTPN Terengganu, Majlis Guru Besar Negeri Terengganu, Majlis Pengetua Sekolah Malaysia Cawangan Terengganu dan beberapa pegawai dari JPN dan PPD.

Majlis bermula dengan penyerahan dokumen tugas kepada En. Zakaria Husin, Pengarah Pendidikan Negeri daripada En. Hashim bin Mohd Zin. Selepas itu ucapan oleh En, Nasir Ismail, mantan Ketua Sektor ICT yang bertukar atas kenaikan pangkat di Mampu, dikuti oleh Timbalan Pengarah dan kemudiannya ucapan oleh Pengarah Pendidikan Negeri. Pengarah dalam ucapannya melahir rasa bangga kerana antara begitu ramai pegawai Timbalan Pengarah Terengganu yang dipilih oleh KPM.

En. Hashim Mohd Zin, Timbalan Pengarah Negeri ditukarkan ke Putrajaya sebagai Timbalan Ketua Nazir Sekolah (Dasar) di Jemaah Nazir dan Jaminan Kualiti, Kementerian Pendidikan. Sebelum itu Persatuan Pengelola Sekolah Terengganu telah meraikan beliau dalam majlis meraikan ahli-ahli pengelola yang bersara. Satu majlis perjumpaan dengan semua kakitangan jabatan telah diadakan di Lobi Jabatan Pendidikan sebelum majlis di Perimula Hotel.

Majlis diakhir dengan upacara bergambar kenang-kenangan dengan Timbalan Pengarah Pendidikan.

Siapakah penganti Timbalan Pengarah kita tunggu!!!

1 comment:

  1. Tahniah di atas kenaikan pangkat Timbalan Pengarah dan Ketua Sektor ICT...semoga berjaya dalam kerjaya masing-masing...

    ReplyDelete