Sunday, September 19, 2010

Majlis Sambutan Hari Raya Unit Sekolah Rendah ..

Telah menjadi tradisi walaupun hari raya telah seminggu berlalu namun majlis sambutan hari raya atau rumah terbuka akan terus diadakan sehingga berakhirnya Syawal.Begitulah uniknya sambutan hari raya di negara kita sama ada oleh individu,syarikat,ngo ataupun pejabat di pelbagai peringkat.

Hari ini,kami di Unit Penyeliaan Sekolah Rendah juga mengadakan majlis Sambutan Hari Raya secara sederhana bersama rakan-rakan Sektor Pengurusan Sekolah yang lain serta rakan-rakan sejabatan. Pelbagai kuih-muih raya disediakan yang kebanyakannya dibawa oleh kakitangan Unit Penyeliaan Sekolah Rendah. Selain itu ada juga sate,laksa dan lain-lain.

Turut memeriahkan sambutan hari raya unit kami ialah kehadiran Pengarah,Timbalan Pengarah ,Ketua-Ketua Sektor,Pegawai dan staf dari pelbagai sektor . Walaupun sederhana tetapi meriah.

Kepada yang tidak sempat atau terlepas pandang jemputan kami memohon berbanyak maaf. Jangan lupa Majlis Bertemu Pelanggan dan Sambutan Hari Raya Peringkat Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu pada 26 September 2010 nanti.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

No comments:

Post a Comment