Wednesday, September 1, 2010

Majlis Berbuka Puasa Sektor Pengurusan Sekolah

Petang tadi Sektor Pengurusan Sekolah,Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu telah mengadakan Majlis Berbuka Puasa di Kafeteria,JPN Terengganu. Majlis berkenaan turut dihadiri Pengarah Pelajaran Terenganu dan isteri,Ketua Sektor Pengurusan Sekolah,KPP Sektor dan isteri ,semua ketua unit,pegawai dan staf unit-unit di bawah Sektor Pengurusan Sekolah bersama ahli keluarga masing-masing.Sambutan ahli keluarga Sektor Pengurusan Sekolah sungguh memberangsangkan hingga tempat duduk kafeteria tidak mencukupi.Pada hemat saya inilah satu aktiviti warga JPN yang dikira sangat berjaya. Tahniah.

Sebelum majlis itu,bacaan yasin dan tahlil telah diadakan di surau JPN Terengganu. Pegawai dan staf bersama ahli keluarga telah turut sama mengambil bahagian. Majlis bacaan yasin dan tahlil telah dipimpin oleh En.Ibrahim bin Abdul Rahman,Guru Besar,SK Merang yang merupakan bekas pegawai di Unit Penyeliaan Sekolah Menengah.Beberapa bekas kakitangan yang bertukar ke tempat lain turut dijemput memeriahkan lagi majlis berkenaan.

Sesungguhnya majlis ini bukan sahaja dapat mengeratkan lagi tali persaudaraan antara anggota keluarga Sektor Pengurusan Sekolah tetapi lebih bermakna lagi Majlis Berbuka Puasa Sektor Pengurusan Sekolah ini adalah majlis berbuka puasa terakhir Pengarah dan Ketua Sektor bersama anggota Sektor Pengurusan Sekolah kerana pada bulan Oktober depan kedua-dua mereka akan bersara wajib daripada perkhidmatan.
Bagi pihak Sektor Pengurusan Sekolah kita merakam setinggi penghargaan terima kepada Pengarah dan Ketua Sektor Pengurusan Sekolah yang sudi bersama kita di majlis yang amat bermakna ini.

No comments:

Post a Comment