Sunday, February 7, 2010

Perasmian Blok Baru Sektor Pengurusan Sekolah

Pada awal Januari 2010,tiga unit di bawah Sektor Pengurusan Sekolah,Jabatan Pelajaran Negeri telah berpindah ke blok bangunan baru. Unit-unit berkenaaan ialah Unit Penyelian Sekolah Rendah,Unit Perhubungan & Pendaftaran dan Unit Pendidikan Awal Kanak-Kanak & PraSekolah.

Hari ini telah diadakan majlis perasmian sempena dengan perpindahan ke blok baru. Yang Berbahagia,En.Razali bin Daud,Timbalan Pengarah Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu telah menyempurnakan perasmian dengan upacara memotong riben.
Majlis kemudian diikuti dengan bacaan doa oleh Al-Fadhil Ustaz Aswadi Amzah,Penolong Pengarah Data dan ABM dari Unit Penyeliaan Sekolah Menengah,Sektor Pengurusan Sekolah.

Majlis kemudian diteruskan dengan lawatan Timbalan Pengarah Pelajaran bersama Ketua-Ketua Sektor dan PPD/Wakil ke pejabat Unit Penyeliaan Sekolah Rendah,Unit Perhubungan & Pendaftaran dan Unit Pendidikan Awal Kanak-Kanak & PraSekolah. Ketua Sektor Pengurusan Sekolah,YM Tengku Anuar bin Tengku Dalam dan KKP Sektor Pengurusan Sekolah,En. Salim bin Abd. Ghani turut sama memeriahkan majlis perasmian blok baru ini.
Selepas upacara lawatan Timbalan Pengarah Pelajaran,Ketua-Ketua Sektor,PPD dan wakil serta warga Jabatan Pelajaran Negeri telah dihidangkan dengan jamuan makan istimewa.Terima kasih kepada semua warga JPN Terengganu yang turut sama memeriahkan majlis tersebut.



No comments:

Post a Comment