Tuesday, November 29, 2011

Penyampaian Surat Tawaran Naik Pangkat dan Pertukaran Guru Besar Kuatkuasa 1 Dis 2011

KUALA TERENGGANU - En. Zakariah bin Ali, Ketua Sektor, Sektor Pengurusan Sekolah untuk kesekian kalinya mengingatkan Guru Besar bahawa kejayaan sesebuah sekolah sangat bergantung kepada kepimpinan seseorang Guru Besar. Mereka harus bersyukur dengan nikmat kenaikan pangkat dan dalam masa yang sama harus memikul amanah dan tanggungjawab untuk membina legasi keterbilangan sekolah yang mereka pimpin. Beliau berkata demikian sewaktu Majlis Penyampaian Surat Kenaikan Pangkat dan Pertukaran Guru Besar yang berkuatkuasa pada 1 Disember 2011 di Pusat Kegiatan Guru Durian Burung, Kuala Terengganu petang ini.

Majlis berkenaan turut dihadiri oleh En. Rosli Chik, Ketua Unit Naik Pangkat, En. Jelani bin Sulong, Ketua Unit Rendah dan En.Mat lazim Noor, Penyelia Kanan Projek Khas / Asli / Kluster. Beberapa orang Guru Besar yang terlibat tidak dapat hadir kerana berada urusan di luar.

Dalam urusan kenaikan pangkat kali ini, dua orang Guru Besar, Sekolah Kluster telah diberi gred DGA38 Hakiki, seorang lagi Pengelola Cemerlang DGA38 (KUP) dan tujuh orang lagi Guru Besar mendapat kenaikan pangkat Guru Besar Cemerlang DGA38 (KUP) dan dua orang ditawarkan Guru Besar DGA34.
Tahniah kepada yang berjaya. Senarai lengkap KLIK. Urusan penempatan dan tawaran GPK bagi 1 Disember 2011 masih dalam proses.

No comments:

Post a Comment