Sunday, November 13, 2011

MAJLIS PERJUMPAAN KETUA SEKTOR, SPS JPNT BERSAMA IBUBAPA DAN PELAJAR YANG BERJAYA MENYERTAI PROGRAM PERKHEMAHAN CUTI SEKOLAH ( PPCS ) PERMATA pintar UKM TAHUN 2011

KUALA TERENGGANU - Program PERMATA pintar  Peringkat Negeri Tahun 2011 telah mengadakan Majlis Perjumpaan Ketua Sektor, Sektor Pengurusan Sekolah, Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu. Majlis berkenaan diadakan di Bilik Mesyuarat Alamanda, JPN Terengganu dengan pelajar, ibubapa dan guru pengiring .Seramai  30 orang pelajar, bersama ibubapa,guru serta semua penyelia PPD Daerah seluruh negeri  hadir di majlis berkenaan.

Encik Zakariah bin Ali selaku Ketua Sektor, Sektor Pengurusan Sekolah, Jabatan Pelajaran Negeri Terengganu mengucapkan tahniah dan syabas kepada pelajar yang berjaya dalam program perkhemahan  tersebut. Perkhemahan ini  akan diadakan pada 20 November hingga 13 Disember 2011, bertempat di Pusat PERMATA , UKM, Bangi , Selangor.Beliau mengharapkan  agar  peserta yang memiliki potensi yang tinggi dalam pelbagai aspek perkembangan dan pertumbuhan lebih sistematik dan berkesan serta dapat memanfaatkan sebaik mungkin dalam program ini. Majlis diakhiri dengan soal – jawab serta penyampaian sijil dan cenderahati kepada peserta.

No comments:

Post a Comment