| BIL | TARIKH | HARI | PROGRAM | URUS SETIA | TINDAKAN |
| 1 | 02/09/2012 | Ahad | Urusan Penempatan Kenaikan Pangkat Guru Besar Cemerlang, Guru Penolong Kanan dan Guru Cemerlang (DGA32 ke DGA34 dan DGA34 ke DGA38) | Sektor Pengurusan Sekolah dan Unit Sekolah Rendah | Penyelia Kanan Projek Khas/Asli/Kluster |
| 2 | 03/09/2012 | Isnin | Penempatan Guru Baru | Unit Sekolah Rendah | Penolong Pengarah Guru |
| 3 | 12/09/2012 | Selasa | Mesyuarat Pengisian Data Keperluan Sekolah (e-Perlu) | Unit Sekolah Rendah | Penyelia Kanan SJKT |
| 4 | 13/09/2012 | Khamis | Mesyuarat Pengurusan Sekolah Guru Besar Terengganu | Unit Sekolah Rendah | Ketua Unit |
| 5 | 13/09/2012 | Khamis | Urusan Penempatan Kenaikan Pangkat Guru Besar Cemerlang, Guru Penolong Kanan dan Guru Cemerlang (DGA32 ke DGA34 dan DGA34 ke DGA38) | Sektor Pengurusan Sekolah dan Unit Sekolah Rendah | Penyelia Kanan Projek Khas/Asli/Kluster |
| 6 | 17/09/2012 | Isnin | Pengurusan Redeployment | Unit Sekolah Rendah | Penolong Pengarah Guru |
| 7 | 17/09/2012 | Isnin | Kutipan Data Pengurusan Murid Pendidikan Wajib Suku Tahun Ketiga | Unit Sekolah Rendah | Penyelia Kanan Pengurusan Murid |
| 8 | 19/09/2012 | Rabu | Mesyuarat Bulanan Unit Rendah | Unit Sekolah Rendah | Ketua Unit |
| 9 | 25-27/09/2012 | Selasa-Khamis | Verifikasi Data DOSR Kali 4 | Unit Sekolah Rendah | Penolong Pengarah Data dan ABM |
| 10 | 25-27/09/2012 | Selasa-Khamis | Mesyuarat JK Teknikal Pendaftaran Murid Online | Unit Sekolah Rendah | Penyelia Kanan Pengurusan Murid |
| 11 | 26/09/2012 | Rabu | Penyeliaan Sekolah Band 4,5,6,7 dan Audit Berteguran | Unit Sekolah Rendah | Penolong Pengarah Pengurusan Guru & Penyelia Kanan Projek Khas/Asli/Kluster |
| 12 | 27/09/2012 | Khamis | Mesyuarat Pengurusan Pengelola Sekolah Terengganu | Unit Sekolah Rendah | KU Rendah dan PPSM Cawangan Trg |
| 13 | 01-30/09/2012 | Ahad-Khamis | Proses Rayuan Penempatan Tahun 1 | Unit Sekolah Rendah | Penyelia Kanan Pengurusan Murid |
Tuesday, February 3, 2009
TAKWIN USR - SEPT 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment